Doprava

Milí zákazníci,

v tomto článku jsme pro Vás připravili nejdůležitější informace ohledně procesu dopravy pro pohodlné doručení Vašich balíčků. Článek poskytuje informace o našich přepravních partnerech Zásilkovna a PPL.

Vaše Puella

 

*********************************************************************************************

Firma Zásilkovna

Zásilkovna – Wikipedie

Obecné info:

1.) Pokud si přejete změnit adresu doručení a balík už je v přepravě, bude třeba kontaktovat přímo přepravce: +420 216 216 516

2.) Přejete-li si prodloužit dobu uložení zásilky, bude třeba kontaktovat přímo přepravce: +420 216 216 516

Je možné pozdržet termín pro vyzvednutí zásilky na výdejním místě?: Ano, i tato služba je volitelná při zadávání zásilky. Postačí při podávání zásilky kliknout na tlačítko " Plánovaný výdej " a zadat termín výdeje.

 

 

Jaké jsou možnosti dopravy?

Vyberte si hned z několika možností doručení zásilek, které vám Zásilkovna nabízí:

  

Doručení do Z-BOXu
z-box
Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny, díky kterému už nikdy nemusíte být jako na trní a čekat, až vám zavolá kurýr. Zásilku si vyzvednete, když máte čas a cena doručení je stejná jako na naše kamenná výdejní místa.
 
Doručení na adresu
Zásilku vám doručíme přímo na zadanou adresu ať už domů, nebo třeba i do práce. O dni a době doručování vás budeme předem informovat.
 
Doručení do Alzaboxu
Díky spolupráci s Alzou rozšiřujeme síť výdejních míst o AlzaBoxy. Máte poblíž jeden z nich? Nechte si do něj poslat zásilku se Zásilkovnou! Cena doručení je stejná jako na naše výdejní místa.
 
Jak to funguje:

01: V aplikaci Zásilkovna jednoduše klikněte na Odeslat zásilku. Vyplňte kontaktní údaje příjemce. Vyberte cílové výdejní místo, případně uveďte adresu. Zadejte doplňkové služby - a to je vše.

02: Zásilku zaneste na kterékoliv podací místo Zásilkovny. V aplikaci pak sledujte pohyb zásilky a přehled všech vašich odeslaných i přijatých zásilek.

03: Jakmile zásilku podáte, dáme příjemci hned vědět pomocí e-mailu. Po doručení zásilky na cílové místo mu pak pošleme výzvu k vyzvednutí zásilky.

Více se dozvíte na: https://www.zasilkovna.cz/odeslani

 

Z-BOX

z-box

Nonstop provoz
Téměř všechny Z-BOXy jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu!
Rychle, bez front
Vyzvedáváte zásilku? Stačí použít appku a je vaše! Za doručení i dobírku platíte online.
Bezkontaktní výdej
Nejen v době covidové oceníte, že si můžete vyzvednout zásilku bez kontaktu s cizím člověkem.
Z-BOX je eko!
Většina Z-BOXů vyžaduje jen minimum elektřiny a je napájena solárními panely.
 
 
Jak to funguje?
 

01: Nakupte v e-shopu, který spolupracuje se Zásilkovnou

02: V košíku zvolte doručení na výdejní místo a ze seznamu vyberte Z-BOX v okolí.

03: Vyčkejte na SMS a mail, že řidič doručil zásilku do zvoleného Z-BOXu.

04: Zásilku si můžete vyzvednout kdykoliv, většina Z-BOXů funguje 24/7.

Jak ze Z-BOXu vyzvednout zásilku?

Podívejte se na video: https://www.youtube.com/watch?v=gGM4kaAPxNM

Dorazila vám do Z-BOXu zásilka na dobírku? Pomocí aplikace ji můžete zaplatit a pak hurá k Z-BOXu!

K otevření Z-BOXu stačí mobilní aplikace Zásilkovna

Po příchodu k Z-BOXu se aplikace automaticky spáruje s vaší schránkou. Pomocí tlačítka v detailu zásilky ji otevřete. Pak už stačí jen vyzvednout zásilku a zavřít schránku. Zásilku na dobírku pomocí aplikace i zaplatíte, a pokud se vám nehodí datum vyzvednutí, můžete si přes appku prodloužit úložní dobu.

Zbox Mobile App

Více se dozvíte na: https://www.zasilkovna.cz/zbox

********************************************************************************************************************************

Packeta - Doručení domů na adresu

Do druhého dne u vás: 95 % zásilek směřujících na adresu v ČR doručujeme v režimu D+1. Užijte si rychlé dodání přímo do rukou!

Přesný čas doručení: Jakmile kurýr vaši zásilku naloží, pošleme vám notifikaci s informací o doručení s přesností na 90 minut. A vyrazíme se zásilkou k vám!

Info o pohybu zásilky: Máme skvělý notifikační systém a vy tak budete mít super přehled o každém pohybu vaší zásilky. Přímo v mobilu!

Uložení na výdejním místě: Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den.

Jak to funguje?

01: Nakupte v e-shopu, který spolupracuje se Zásilkovnou.

02: V košíku zvolte přepravu přes “Zásilkovna — Doručení na adresu”.

03: Pošleme vám info o převzetí zásilky od internetového obchodu.

04: Jakmile kurýr zásilku naloží, dáme vám vědět čas doručování s přesností na 90 min.

 
Více se dozvíte na: https://www.zasilkovna.cz/domu
 

 ********************************************************************************************************************************

 FIRMA PPL

article image

V případě jakýchkoli otázek, prosíme, kontaktujte: https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis

 

Zásilky vozíme na adresu doručení k prvním uzamykatelným dveřím. Řidič nemá povinnost zásilku vynášet do patra.

V případě nezastižení na adrese zásilku uložíme na nejbližší dostupný Parcelshop, kde na příjemce čeká 7 kalendářních dnů, případně do nejbližšího Parcelboxu, kde je zásilku možné vyzvednout kdykoli během následujících 3 pracovních dnů.

Mapu všech Parcelshopů a Parcelboxů najdete zde.

V případě zhoršené sjízdnosti vozovky řidič nabídne příjemci doručení na náhradní adresu nebo nejbližší výdejní místo.

Upozorňujeme, že PPL nemá možnost doručovat zásilky do P.O. Boxu

 

Jak mohu sledovat zásilku?

Pohyb zásilky můžete sledovat na stránkách PPL po zadání 11místného čísla zásilky ve sledování zásilky na stránkách www.ppl.cz.

 

Doručení balíku můžete upravit pouze u některých služeb.

Změnu je možné provést nejdříve po předání zásilky do přepravy, případně při vstupu zásilky na území České republiky, a nejpozději před naložením zásilky na rozvoz.

Jaké změny můžete provést?

  • Přesměrovat zásilku do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu.

  • Upravit datum pro doručení.

  • Upravit adresu doručení. 

Změny je možné provést na stránce www.pplbalik.cz po zadání PINU, který je součástí informativního e-mailu o převzetí zásilky do přepravy.  

 

PPL Parcelshop je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.

PPL Parcelbox je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.

 

Pokud jste si zvolili přímé doručení do PPL Parcelshopu nebo Parcelboxu, přijde vám SMS a e-mail, kde budete informováni o tom, kde je zásilka uložena, v jakých časech je možné ji vyzvednout a PIN pro vyzvednutí. Mapu všech PPL Parcelshopů a PPL Parcelboxů naleznete zde.

Pokud řidič nezastihne příjemce na adrese při prvním doručování, může být zásilka automaticky uložena na nejbližším výdejním místě. Svůj balík si můžete vyzvednout do 7 kalendářních dnů od uložení v PPL Parcelshopu. Upozorňujeme, že 7. den může být během dne už předán řidiči a bude se vracet odesílateli. V PPL Parcelboxu si zásilku vyzvedněte do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.

K vyzvednutí potřebujete PIN, který zasíláme v e-mailové a SMS zprávě. Nemůžete-li se na PPL Parcelshop nebo PPL Parcelbox dostavit osobně, je možné PIN pro vyzvednutí poskytnout jakékoliv osobě, která může zásilku vyzvednout za Vás.

 

Chcete si vyzvedávat zásilky, kdy se to hodí vám?

Vyberte si doručení do PPL Parcelboxu nebo PPL Parcelshopu, kde balíky čekají na vás.

Jak to funguje

  • Vyberte si na e-shopu doručení do PPL Parcelboxu nebo PPL Parcelshopu.
  • Najděte mezi více než 4000 výdejními místy to, které je vám nejblíž.
  • Vyzvedněte si zásilku v PPL Parcelshopu do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu, nebo v PPL Parcelboxu do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.


Mapa výdejních míst: https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist 

 

Zpět do obchodu