Objednávka

Který produkt byste mi doporučili jako dárek?

Pokud si nejste jisti, jaká vůně by se líbila vašim blízkým, doporučujeme si vybrat některou z různých velikostí dárkových krabiček, které naleznete na našem e-shopu v sekci dárkové krabičky.

Máte v nabídce dárkové poukazy?

Hledáte ideální dárek, kterým splníte přání obdarovaného? Dárkový poukaz nabízí nekonečné možnosti, díky kterým si každý najde to, co má rád.

Dárkové poukazy jsou v našem e-shopu dostupné v hodnotě 300, 500, 1000 a 2500 Kč.

Více informací o poukazech naleznete na odkazu: www.PUELLAvune.cz/darkovy-poukaz

Jak uplatnit slevový kód?

Slevové kupóny poskytujeme výhradně prostřednictvím kampaní probíhajících na našich sociálních sítích, zákazníkům, kteří odebírají newslettery, prostřednictvím influencerů, reklamy v rádiu a podobně.

Pokud jste kupon nabyli jiným způsobem, ať už recenzí na internetu, z nedůvěryhodných stránek, které slibují platnost kuponů, může jít pravděpodobně o podvod.

Platnost kuponu si však můžete ověřit při nákupu jeho vložením do košíku, a to přesně do pole s názvem Vložit slevový kupon.

Jak si mohu objednat Puellu?

Naše produkty si můžete objednat na eshopu www.PUELLAvune.cz, kde si umíte vybrat způsob dopravy, platby a různé varianty našich produktů.

U každého produktu jsou uvedeny aktuální údaje, jako: cena, detailní popis vůní, složení, způsob dávkování a další nápomocné informace.

Můžu si objednat i do zahraničí?

Zásilky doručujeme pouze v rámci Evropské unie s výjimkou Malty, Kypru a ostrovů patřících k evropským zemím.

Co se stane po dokončení objednávky?

Jako první realizujeme kontrolu správnosti údajů a obsahu v objednávce. Následně se vaše objednávka ve skladu kompletuje, balí a připravuje k odeslání.

Po odeslání balíku do přepravy je zákazník vždy informován prostřednictvím emailu s trasovacím číslem kde si umí zásilku sledovat, kdy mu bude doručena.

Co když je produkt, který jsem si chtěl koupit již vyprodán?

V případě, že je některý z našich produktů momentálně nedostupný na skladě, vždy se snažíme informovat naše zákazníky o jeho dostupnosti prostřednictvím e-mailu nebo prostřednictvím naší webové stránky a sociálních sítí.

Tímto způsobem se chceme ujistit, že budete mít co nejdříve informace o dostupnosti produktů, které Vás zajímají.

Proto Vám doporučujeme aktivně sledovat alespoň jednu z těchto možností komunikace, abyste byli vždy včas informováni.

Mohu objednávku stornovat?

Ano vaši objednávku umíme stornovat, dokonce i po jejím odeslání. Peníze vracíme zpět až po potvrzení od přepravce, že se zásilka vrací zpět k nám.

8 položek celkem
Zpět do obchodu