Doručení

Jaká je doba doručení?

Pokud si objednávku vytvoříte v pracovní den do 14:00 hodin. na zboží, které je skladem, vaši objednávku zabalíme a odešleme ještě v daný den. Balíček bude za 1-3 pracovní dny u vás.

Je však třeba zdůraznit, že tato doba může být ovlivněna některými faktory.

Například, jakákoli objednávka zpracovaná během víkendu nebo svátku vyžaduje větší časovou náročnost, což může dodatečně prodloužit dobu doručení vaší zásilky.

Vždy však minimalizujeme jakýkoli vliv na dobu doručení zásilek.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Vaše objednávky jsou doručovány pomocí poskytovatelů služeb uvedených na odkazu: www.PUELLAvune.cz/doprava

Na uvedené stránce naleznete další informace o cenách služeb a možnostech platby.

Od jaké částky je doprava zdarma?

Zdarma je cena doručení při objednávkách nad 2450 Kč.

Více informací a ceny poštovného naleznete zde - www.PUELLAvune.cz/doprava

Jak mohu sledovat svoji objednávku?

Po odeslání vaší objednávky vám zasíláme email s trasovacím číslem a linkem na přepravce, kde si umíte sledovat stav vaší objednávky v přepravě.

Jaká je cena poštovného?

Cena poštovného záleží na způsobu dopravy a platby. Od určité hodnoty objednávky je dokonce zdarma.

Více informací a ceny poštovného naleznete zde - www.PUELLAvune.cz/doprava

Co mám dělat, když mi přišel poškozený balík?

Pokud vám byl doručen poškozený balík, doporučujeme nepřebírat jej od přepravce. Následně vás budeme kontaktovat, abychom vyřešili tuto situaci.

Co mám dělat, když mi přišlo poškozené zboží?

V případě poškození zboží je třeba kontaktovat naši zákaznickou podporu na tel. +420 705 949 223 nebo e-mailem na support@PUELLAvune.cz.

Pracovníci podpory vám podají veškeré informace pro postup v případě poškozeného zboží.

Co dělat, když mi balík nebyl doručen?

Kontaktovat naši zákaznickou podporu, která prověří stav vaší zásilky a následně se s vámi dohodne na opětovném doručení nebo kompenzaci.

Jak dlouho je balíček uložen na výdejním místě / z-box?

Vaše zásilka na vás obvykle čeká dva až tři dny, ale jde jen o informativní údaje a čas se může změnit vzhledem k určitým okolnostem.

Informace o zásilce obdržíte e-mailem nebo přes aplikaci přímo od přepravní společnosti.

Pokud potřebujete prodloužit tento čas, prosím, kontaktujte přepravní společnost nebo použijte aplikaci.

9 položek celkem
Zpět do obchodu